virtualighting Index du Forum

virtualighting Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

Sniff

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    virtualighting Index du Forum -> La Guild -> Virtual-Goteï
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
flo68
Alliance

MessagePosté le: Mar 5 Juil - 22:15 (2011)    Sujet du message: Sniff Répondre en citant

Bonjours à tous,
J'ai le regret de vous annoncez que Darkzone, Armori et moi (Floflorian) allons quitter Goteï XXL Crying or Very sad . En effet on a eu une proposition de la guilde "Les Porphéties imprudentes" (je crois que c'est sa ^^), guilde pve qui ne recrute qu'à partir du lvl 80.
Mais ne vous inquiétez pas, je laisse mon DK dans dans Goteï (Zéhirmann). Armori, lui, laisse Shangria et dark je sais pas Mr. Green .
Ainsi, le site et le groupe facebook restent actifs !
Sur ce, bonne continuation à tous Okay .
Flo
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

P.S. : C'est la copie de message que j'ai mis sur mon propre site Mr. Green

Visiter le site web du posteur
Publicité

MessagePosté le: Mar 5 Juil - 22:15 (2011)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
drakkus
Membres

MessagePosté le: Lun 11 Juil - 06:13 (2011)    Sujet du message: Sniff Répondre en citant

ils vous ont contacté ou vous les avez contacté?generalement ils ne viennent pas a toi c est toi qui va a eux^^

Visiter le site web du posteur Skype
Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 15:23 (2018)    Sujet du message: Sniff

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    virtualighting Index du Forum -> La Guild -> Virtual-Goteï Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange